Inicio » Órganos de Direición » Conseyu de departamentu

Conseyu de departamentu

El Conseyu de Departamentu ye l'órganu colexáu de gobiernu del mesmu, y tará constituíu por miembros natos y miembros eleutos.

Son miembros natos del Conseyu: el/la Direutor/a, el/la Secretariu/a, los y les miembros del Departamentu col grau de doctor/a, el profesoráu non doctor con vinculación permanente a la Universidá y dedicación a tiempo completo y el/la funcionariu/a d'alministración y servicios encargáu de la xestión alministrativa del Departamentu.

Sicasí, formarán parte del Conseyu:

  • Una representación del resto del personal docente ya investigador non doctor del Departamentu, en razón d'un por cada cinco o fracción.
  • Una representación del alumnao de Grao y Máster nos qu'imparta docencia'l Departamentu, que constituyirá'l diez por cientu del Conseyu.
  • Una representación del alumnao de Doctoráu, que constituyirá'l diez por cientu del Conseyu.
  • Una representación del personal d'alministración y servicios direutamente lligáu al Departamentu, en razón d'un por cada cinco o fracción.

Les funciones del Conseyu de Departamentu son les que-y atribuye la Llei Orgánica d'Universidaes, los Estatutos de la Universidá, y demás disposiciones d'aplicación.

Enllaces rápidos